PROCEDURA DE RETUR
Actualizata la data de : 11.04.2024
Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii asa cum a fost completata, modificata si rectificata ("Ordonanța”). Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intenția de renunțare, neechivoc , in termen de 30 de zile calendaristice începând cu ziua următoare primirii produsului, indiferent indiferent de motiv si fără nicio justificare.
Produsul se va returna de către cumpărător in aceleași condiții in care a fost livrat, respectiv fără urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără sa prezinte urma de utilizare sau uzura, împreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite împreună cu acestea.
Prezenta procedura de retur se completează in mod corespunzător cu termenii si condițiile de vânzare aplicabile tuturor clienților.
CUM RETURNEZI?
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs achiziționat online, ai la dispozitie 4 (patru) modalitati simple de a face returul:
IMPORTANT! Un formular de retur este aferent unei singure comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa adaugi in colet fiecare formular pentru fiecare produs returnat.
Returul va fi efectuat prin curier la adresa specificata pe factura primita in colet conform punctului (i) de mai sus si urmând aceiași pași.
IMPORTANT! Procedura de retur nu se realizează prin intermediul unui EASYBOX ci prin intermediul curierului.
Daca vrei sa returnezi produsele, vino in magazinul tike si ai posibilitatea de a lasa produsul direct la casa, returul urmand a fi procesat online.. Vei evita astfel timpii de asteptare la curier.
IMPORTANT! Indiferent de modalitatea de retur pentru care ai optat, rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar doar in lei, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data recepționarii produselor, conform celor de mai jos. Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul returului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către Tike (exceptand situatia in care sunt predate in magazinele Tike), luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Cu excepția situației in care ați optat pentru plata prin intermediul partenerului Klarna (situație in care Klarna va gestiona rambursarea banilor), in toate celelalte situații, rambursarea banilor se va realiza de către TIKE in condițiile descrise in cuprinsul prezentului document.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către client. Atenție, costul de transport inițial nu se returnează decât in cazurile in care ti s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; Daca te regăsești in unul din aceste cazuri menționate iți recomandam sa ne contactezi imediat prin e-mail la online@tike.ro atașând inclusiv poze relevante cu problema constatata.
Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile limitativ menționate in acest paragraf, respectiv daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform din culpa Tike.
Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract si indiferent de modalitatea de retur pentru care ai optat trebuie să completezi Formularul de Retur pe care l-ai primit împreună cu produsele în coletul trimis de Tike sau să folosești exemplarul pe care îl poți descărca de pe site (descarca aici).
Se pot returna unul, mai multe produse sau toate produsele din comanda ta.
CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINEASCA PRODUSUL RETURNAT?
CE PRODUSE NU POT FI RETURNATE?
Conform dispozițiilor OUG 34/2014, următoarele categorii de produse nu se pot returna:
CUM SE POATE SCHIMBA MARIMEA?
IMPORTANT! Te rugam sa completezi datele necesare plații in formular deoarece exista posibilitatea ca la momentul procesării returului sa nu mai existe stoc disponibil pentru mărimea dorita.
Dacă noua mărime solicitată nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea prețului plătit pentru produsul returnat, in contul bancar din formularul de retur.
REGULI APLICABILE PRODUSELOR ACHIZITIONE ONLINE
CU CARDUL CADOU TIKE.
In situația in care a fost utilizat un Card Cadou tike pentru achizitia si plata unor produse ce sunt ulterior returnate conform prezentei proceduri, restituirea contravalorii comenzii se va realiza pe cardul cadou in termenul general de 14 zile de la data efectuarii returului. Pentru evitarea oricărui dubiu, menționam ca restituirea contravalorii comenzii pe cardul cadou va cuprinde suma achitata cu cardul cadou Sport Vision. Orice sume suplimentare plătite cash la livrare pentru situația in care valoarea comenzii a fost mai mare decât soldul Cardului Cadou se vor transfera in contul bancar specificat de client in continul formularului de retur. Schimbul de produse nu face obiectul prezentei reguli.
Cardurile cadou Tike nu pot fi returnate. Pentru mai multe detalii referitoare la achizitia si utilizarea cardurilor cadou Tike, inclusiv in magazinele Tike sau Buzz, va rugam sa consultati Termenii si Conditiile aferente Cardului Cadou Tike, aici.
CONDITII GENERALE APLICABILE RETURURILOR SI DATE DE CONTACT
Articolele returnate vor fi inspectate in momentul in care ajung la noi. Tike isi rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat care nu îndeplinește condițiile de mai sus si astfel nu poate fi revândut ca nou.
Consumatorul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii Produselor daca, in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii Produselor, se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta sau daca nu este insotit de accesoriile, cutia si etichetele originale (acestea facand corp comun cu produsul achizitionat). Nu indepartati etichetele produsului si nu aruncati sau deteriorati cutia acestuia decat daca ati hotarat sa il pastrati.
In cazul returului fara ambalaj si accesorii, acesta nu mai poate fi pus in vanzare la pretul la care a fost vandut catre tine, caz in care diminuarea de valoare in procent de [.]% din pretul de achizitie va fi suportat de catre tine. Suma reprezentand valoarea de diminuare va fi retinuta din pretul platit pentru acesta, consumatorului urmand sa-i fie returnata doar diferenta.
IMPORTANT! Raportat la modalitățile de plata, daca la momentul plasării comenzi ați optat pentru plata prin intermediul partenerului Klarna, indiferent ca ați realizat o plata totala sau o plata parțiala (prima rata) a comenzii dvs, va informam ca returnarea banilor nu se va realiza de către TIKE ci direct de către partenerul Klarna, ulterior procesării si confirmării returului de către TIKE Returul banilor se va realiza in aceleași condiții si aceleași termene menționate in cuprinsul prezentului document. Pentru mai multe detalii, va îndemnăm sa consultați si Termenii si Condițiile specifice pentru serviciul de cumpărături Klarna, disponibile in cadrul următorului link: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/ro_ro/user.
Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la online@tike.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).
In situația in care produsul primit prezinta defecte, te rugam sa iei legatura cu noi utilizand următoarele detalii de contact:
Telefon : (+40)031.229.94.3
Mail: online@tike.ro
Toate produsele noastre beneficiază de garanție comerciala de 30 de zile calendaristice.