Click & Collect

Livrarea Click&Collect

Opțiunea de livrare Click&Collect va permite sa ridicați comanda dumneavoastră online din oricare dintre magazinele noastre fizice.

Plata produselor care urmează a fi livrate prin modalitatea Click&Collect se face exclusiv online, in momentul plasării comenzii. După înregistrarea comenzii dumneavoastră se va verifica integritatea produsului dorit. Veți primi automat pe email mesaje care sa va înștiințeze in legătura cu statusul comenzii dvs.

Când comanda dumneavoastră va fi disponibila pentru ridicare veți primi un mesaj de înștiințare prin e-mail si/sau SMS. Timpul de procesare completa a unei comenzi este intre 24h - 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale, inclusiv pentru comenzile personalizate. Termenul limita de ridicare a comenzii este de 5 zile de la data primirii notificării. Ulterior, comanda dumneavoastră poate fi anulata.

 - La solicitarea Sport Vision sau a Curierului, poate fi necesar ca un Client sa faca dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.

Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său. Daca Clientul sau o altă persoană desemnată de Client nu recepționează (din culpa Clientului sau, dupa caz, a persoanei desemnate de Client) comanda în ziua si intervalul orar comunicate, respectiva comanda va fi anulată automat, iar Clientului i se va rambursa suma plătită în termen de 14 zile de la data la care ar fi trebuit efectuată livrarea respectivei comenzi. Rambursarea sumei către Client se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită de Client pentru achitarea produselor, cu excepția cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată. Pentru livrarea produselor, Clientul poate plasa o nouă comandă însă va suporta costul de transport al acesteia. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Sport Vision la momentul predării Produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.

Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Sport Vision nu va fi făcuți responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

-  Livrarea comenzilor se va realiza in termen maxim de 15 zile lucrătoare. În cazul produselor cu termene diferite de livrare, se ia în considerare termenul cel mai lung, dar care nu poate depăși 15 zile lucrătoare. Pentru întârzieri in livrare mai mari de 15 zile lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră, cele datorate exclusiv firmei de curierat, sau imposibilitatea funcționării Site-ului care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa callcenter@sportvision.ro sau la numărul de telefon al Serviciului de Relații Clienți, respectiv 031. 229. 94.33 sau sa ne contacteze pentru a afla cauzele care au dus la întârzierea livrării